Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Lucia 13 december

Tjena mors!

Nu är vi hemkomna från överby och allt galet folk =).
Alla klappar är klara och det känns super bra. Något roligt är ju att både jag och Robban hade tänkt köpa likadana julklappar till varandra så vi sa att vi köper det ihop =) Det är ju ändå något som vi båda vill ha och någon som vi faktiskt ändå ska köpa =) Så nu är verkligen alla klappar klara! Ikväll har vi och göra.

Ute på överby träffade vi farmor och farfar så vi passade på och fika tillsammans med dom. Även gammelmoster Lollo kom en på en snabb visit under fikat  för att hälsa på Melvin =)

Och vi har nu tagit på oss våra myskläder och bara tar det lugnt. Julematen är strax klar så strax ska vi mumsa god mat! =) Luktar verkligen gott här hemma.

Jag fick även köpt 2 st tomtar som jag ville ha sittandes på våran kökslampa och jag blev jätte glad när jag hittade dessa 2 för bara 30 tillsammans. =)

Nä nu ska jag fortsätta med maten!
Kram på er

Mina små söta tomtar

Kommentarer
Postat av: Marie [ Williams Mamma ♥ ]

vilka söta små tomtar =)

2008-12-13 @ 18:34:51
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Trollungen!

Vilken mysig dag ni ser ut att ha haft:)

söta tomtar har du också:)

allt bra?

kram

2008-12-13 @ 22:02:25
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0