Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Måndag 29 december

Nu vart det måndag och Robban är iväg och jobbar. Tråkigt men behövligt. Han har ju iaf tagit ledig imorgon =).

Melvin har inte sovit bra för en enda stund i natt häller. Han vaknar typ en gång i timmen och ligger vaken en stund. Det värsta är ju att jag inte kan somna/sova när jag hör att han ligger och pratar eller vänder på sig. Jätte jobbigt. Han hade ju faktiskt börjat få in en ganska bra sovrutin men den tappade han fort. Ja det lär ju inte bli några fler barn i detta huset om det kommer vara såhär på nätterna. Jag orkar verkligen inte att inte få sova några timmar i streck. Är ju bara irriterad och grinig känner jag. Och det är ju inte på Melvin det tas ut, utan det blir ju på stackars Robban. Är inte min mening men är man trött så är man.

Igår så hade vi en riktig donar dag här hemma. Både jag och Robban storstädade här hemma och sofforna blev putsade =) Måste ju hålla skinn i trimm. Sen kom Johanna och Markus på en liten fika. Robban och Markus har ju köpt varsina radiostyrda helikoptrar, så dom satt och körde dom en stund. =) Ja killar är allt väldigt barnsliga. Haha.
Och igår pratade jag och Robban om att köpa en ny bil =) Men vi har ju 1 års kontrakt på våran så det blir inte förens i Mars isåfall och då säljer vi opeln och köper en 9-5 kombi istället.

Nu ska jag se om min son vill ta en liten förmiddagslur. Och då ska jag passa på och kika på SAW 5 =) Gillar inte att se sånna filmer ensam men Robban verkligen avskyr hemska filmer så då får jag snällt titta på dom ensam.

Hej svejs!

Såhär fint är det ute idag


Min snutt testar sin lära-gå-vagn
Så duktig så


Men sen orkade han inte mer =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så jobbigt att inte få sova :/ hoppas de blir bättre snart! Du får skriva sen om Saw 5 va bra :D

2008-12-29 @ 12:09:11
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Marie ~ Williams Mamma ♥

åh den vill jag se, har bara sett fyran.. älskar SAW filmerna!

2008-12-29 @ 12:10:07
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Amelie

Usch va jobbigt att du inte får sova! Det är ju verkligen en pina! Hoppas det snart blir bättre igen!

2008-12-29 @ 12:18:54
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Mamma Jessica

Aa förstår det =/



Ja vi hade tur. Det var ett kanon köp med tanke på att den var oanvänd..



Tack Tack säger Tuviisen!

Kraam kraam

2008-12-29 @ 13:35:21
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: Mamma/Mormor

Han växer så fort lilleman så det känns som jag inte hänger med riktigt. Han är så söt den lille prinsen. Hoppas han börjar sova ordentligt snart igen, och ni kan alltid lämna hit honom om ni behöver sova ut eller vila er :) Kramar till er alla

2008-12-29 @ 19:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0