Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Onsdag 10 december

Snart är det lucia och det innebär ju mycket bak och stojj =)

Idag så ska vi ut på promenad med Marie och William vid 14 tiden. Skönt att få komma ut i detta härliga vädret.
Sen ska vi åka och handla på maxi och då ska jag köpa så jag kan baka lussebullar och göra pepparkakshus. =) Ska bli så roligt så! Älskar att julpyssla!

Imorgon ser det ut som att jag ska hjälpa Amelie och Stefan med flytten. Så jag ska kolla om jag kanske kan få barnvakt en stund.

Ja nä nu vet jag inte mer vad jag ska skriva =) Men ha en bara dag

Hej då

Min snygging hälsar er god morgon! =)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jo jag älskar det! Det är nu man undrar vafasen man gjorde innan?! Hehe :)

2008-12-10 @ 11:31:26
URL: http://mandarinklyfta.blogg.se/
Postat av: Sarah

Vi har inte haft råd att köpa nya hitills. Men nu har vi vinterdäck som vi ska få på bara men då måste vi åka till min mamma och byta och det har vi inte fått gjort än. Så vi får hålla oss ifrån vägarna när det är halt.

2008-12-10 @ 12:43:13
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0