Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Söndag 14 december

Ledsen för dålig uppdatering. Men på helger har vi så mycket för oss =).

Idag har vi bara myst med varandra tyä. Eller ja vi har ju hunnit med en lång promenad. Skönt var det. Och om ca 1 timme kommer faimljen Andersson hit och advenstfikar. Blir lussebullar, pepparkakor, glögg, kaffe och lite julegodis =)

Imorgon ska jag och Amelie ta bilen till överby och gå och kika lite på julklappar. För imorgon harj ag fixat så jag får ha våran bil. Ska även passa på och springa till kommunhuset för att ansöka om mer föräldraledigt. Mina dagar tar ju slut 31 december. Ska även ändra min klipptid, för jag kom på att vi ska till BVC 14.30 och klipptiden är 14. Så jag måste verkligen byta. Men det blir det väl kanske på onsdag istället.

Nä nu tror jag lasagnen är klar!

Hoppas ni får en underbart mysig söndag

Kommentarer
Postat av: Sandra

kommer ni på ÖF imorrn? :)

2008-12-14 @ 16:36:34
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Yepp, jag och Loke iaf :)

2008-12-14 @ 16:46:36
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0