Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Söndag kväll

Just nu står kolan på kokning och här luktar verkligen gott. Melvin är ute i vardagsrummet med Robban och springer omkring i sin gåstol. Nu när alla klappar ligger framme är det dit han dras. =)

Fikan hos farbror Daniel var jätte trevlig. Alla var samlade och Melvin mådde som en prins. Han fick ju hur mycket som uppmärksamhet som helst. Men det är ju som vanligt =) Hihi! Men Melvin trivs med det.
Sen efter en stund somnade Melvin i farbrors säng och där sussade han gott en stund.

När vi sen kom hem började Mimmi och Reine i fjällen, en super mysig film. Haha. Sen var det meningen att vi skulle kolla på en annan film men jag började med kolan istället så vi tar filmen imorgon.

Mamma frågade mig förut hur mycket "mammas julsill" hon skulle göra och gissa om jag blev glad för att hon kom ihåg mig. =) INGEN JUL UTAN MAMMAS MAJONÄSSILL. Åh den är sååå god.

Ha en fortsatt trevlig kväll

Såhär blev snickersen


Och kokosgodisarna


Och detta är vad som ska bli chockladkola

Kommentarer
Postat av: Marie ~ Williams Mamma ♥

Hmm.. Undra om Emma ska ha fika snart tro.. =P

2008-12-21 @ 21:52:51
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Tuvas Mamma Jessica

Ja de är bara bra med oss. Tvingar mig själv att ta det lungt och inte stressa :) Allt blir ju så bra till slut ändå. Hur har ni det? Är alla klappar inköpta?



Visst är det skönt när man blir riktigt nöjd! Och det förstår jag verkligen att du är för det är så fint.

Jag hade alltid förr (på den tiden då jag hade lite mer tid för mitt utssende,haha) guldiga slingor i mitt hår, trides så bra i det :)

Kram på er!

2008-12-21 @ 21:53:52
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: Marie ~ Williams Mamma ♥

hehe ja =) får ha en fika snart.. Så dumt här bara för det finns ingen stans att ställa vagnarna.

2008-12-21 @ 22:12:34
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Mamma/Mormor

Klart jag kommer ihåg mina barn. Riktigt så snurrig har jag inte blivit än så att jag glömmer bort er :) Puss och kram till er alla.

2008-12-22 @ 07:25:49
Postat av: Amelie

Fan va gött de ser ut Emma ;) Va duktig du e!

2008-12-22 @ 08:53:31
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: anna

snickers kakan är skit god den har vi också gjort..

vi har också gjort massor med julgodis.. de e gott.. problemet är att man blir så frestad av allt man har hemma..! förresten va va de för kokosgodis ni gjort..?

ha de fint kram

2008-12-22 @ 09:27:13
URL: http://famaskhemwahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0