Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Tisdag 16 December

God morgon på er!
Hoppas ni sovit gott?!

Det har ivarjefall vi gjort. Det var ju meningen att Robban skulle ta Melvin även inatt, men Melvin vaknar och gnyr lite lätt länge innan han börjar grina så då vaknar ju jag av det lilla pipet och inte Robban och till slut blev jag så sur och puttade undan Robban till andra sidan av sängen så jag kunde ta Melvin. Så nu framöver kommer jag no ta Melvin ändå, jag sover mycket bättre då. Haha. Men Melvin har faktiskt blivit lite bättre på nätterna nu så det gör mig inte så mycket. Imorse vaknade han nog vid 9 igen men han låg och bara pratade med sig själv och grejjade i sängen i ca 1 timme. Så när vi steg upp stod kl på 10. Skönt =)

Idag ska vi ju till BVC och det ska bli sååå spännande och se hur lillgrabben har växt. Sen ska vi väl hem igen och inte göra någonting. Det är skönt det också.

Och idag kommer alla Robbans vänner på en liten fika. Det är ju som sagt inte alls för ofta vi träffar dom längre. Så det ska faktiskt bli kul.

Imorgon ska jag klippa mig, åh vad det ska bli så skönt att få en frisyr. Jag ska dessutom färga håret lite brunare igen. Denna färgen har börjat släppa =) Robban kommer ju inte hem på hela kvällen imorgon så då kan jag ju passa på och färga det då =) Ja vi ska ju även till Sandra och Loke på en fika imorgon vid 3 så då har jag och Melvin tänkt att promenare dit. Skönt med en långpromenad. Vi ska ju även gå hem eftersom Robban inte kommer och hämtar oss. =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, de ska jag allt göra :) Åh, du fick en ny tid så pass nära.. så bra :)

2008-12-16 @ 10:56:16
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Sandra

ska ni gå hit? jag måste nog kanske skjutsa Johannes till stan så då kan ni ju åka med oss tillbaka om ni vill?

2008-12-16 @ 11:14:29
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Tuvas Mamma Jessica

Tack av du är snäll :)



Ja haha men vilken tur att ni var så nära barnvagnsaffären.



Ja, Tuva är mycket bättre nu så som det ser ut nu ska vi till Sandra. ska bli jätte kul =) Ni ska oxå dit??

Kraam

2008-12-16 @ 12:37:39
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: Amelie

Ja vi går jättegärna med er. =) Stefan jobbar till halv fem i morgon å han har bilen för denna veckan jobbar han inte i sylte. Hur lång tid tar de gå dit upp tror du då?



Haha klart jag gillar de annars hade jag ju nite läst någons blogg =)

2008-12-16 @ 13:15:38
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Tuvas Mamma Jessica

Jaha ska du klippa dig, va kuul =)

Ja vi får nog också promenera dit för vi har ingen bil den tiden. De är ju lite långt men man får se de som en bränna fett prommis haha

Men ska vi möta er i stan och gå ihop??



Ja de va kul men lite svårt. Fast själva borstningen är väll kanske inte de viktigaste nu i början utan mer att hon ska får in de som en vana :)



Kramar

2008-12-16 @ 14:27:14
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: Marie [ Williams Mamma ♥ ]

vi funderar oxå på att gå, tror inte Jörgen kan köra mig om rocky får lugnande imorn

2008-12-16 @ 14:55:55
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0