Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Tisdag 23 December

Precis kommit hem från all julrusch ute på överby. Herregud, folk är ju galna ute i affärerna.
Och att byta min klänning var ju inte att bara byta den, nä det var ca 15 minuters kö. Haha men jag fick den bytt iaf. =)

Vi har även varit och lämnat julklapparna till Tuvis och när vi var där så bjöd dom in oss så snällt på en fika men vi hade lite bråttom just då men vi skulle komma lite senare på fikan istället =) Så trevligt så.

Nu har även Melvins paket från mormor kommit in under granen så nu har vi många talande julklappar =) haha.

Snart tänkte jag att jag skulle börja städa lite smått!
Kram på er

Nu tror jag alla fått julkorten från oss som vi skickat ut och såhär såg det ut.
Vi skäms lite för att vi inte skickat ut till alla! Förlåt oss.....

Kommentarer
Postat av: Marie ~ Williams Mamma ♥

Man kan inte skicka till alla, men vi får ju se ert fina julkort här =)

2008-12-23 @ 18:42:39
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Marie ~ Williams Mamma ♥

Nja inte riktigt, jörgen får åka ut o leta imorn.. =)

2008-12-23 @ 20:47:02
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0