Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Torsdag 11 december

Idag har jag och Melvin varit ute i det härliga vädret med Jessica och Tuvis. Det blev en lång och go promenad. Och med det trevliga sällskapet! =) Hihi

Sen så gick jag till hemköp och fick Hiphonen ivägskickad. Så nu är även det gjort. =)
Nu är Melvin hos Tant Johanna en stund så jag kan ha lite egentid, Tack för hjälpen Johanna. Det behövs verkligen för nu har jag kört slut på mig själv känns det som. Men det ska bli ändring på det.

Så strax ska jag börja med julbaket.. Blir bara lussebullar och pepparkakshuset idag. Julgodiset blir lite närmare julafton. =) Annars är det bara slut till jul. Haha.

vi beställde även bodysar till Melvin från pippilotta och då får man slumpisa färger. Och ja, i detta paketet fick ja 5 likadana. Haha eller ja en var inte riktigt likadan men det syns knappt någon skillnad. Men det gör inget. Han behöver ju bodysar. =) Får göra en ny beställning efter jul.

Nä nu får jag fortsätta! Ha en bra dag
Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0