Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Torsdag 18 December

God morgon!

Jag hann eller orkade inte blogga igår. Var ju inte hemma förens vid 22 igår. Jag mitt dumma pucko hade ju låst ute mig. Och Robban skulle ju komma hem senare igår och det gjorde han, han hämtade mig hos Amelie och Stefan vid halv 10.

Efter att jag mötte Amelie inför den långa promenaden till Sandra så fick jag springa in till kommunhuset för att förlänga mina föräldradagar. Och när jag kom upp dit så var chefen den första jag sprang på och hon bad mig vänta lite utanför hennes rum så skulle hon strax komma. Ja säkert, jag väntade jätte länge. Men när hon iaf tillslut kom så fyllde vi båda i papprena. Och jag frågade henne varför det inte kommit hem papper eller påminnelse att mina dagar snart är slut och det tyckte hon var jätte märkligt för det skickar dom alltid ut. Men dom måste ha missat just mitt papper. Ja iaf, sen när jag skulle fylla i från NÄR jag ville förlänga så såg vi på den gamla ansökningen att jag hade bara sökt ledigt till 13 december i år och inte 31 december, så det betdyder ju att jag redan är i arbete. Haha men så tur gjorde det ingenting, det var bara att jag sökte från 14 december då. Men då kom jag även och tänka på att jag måste ju söka även på försäkringskassan tror jag. Måste iaf ringa och kika. Nog om det!

Sen så gick jag och Amelie och mötte Jessica, för hon skulle också promenera med oss =) Det gick faktiskt ganska så fort att gå dit. Vi var lite tidigare men som tur var så var även Marie och William lite tidigare, hihi.
Och det var en jätte mysig fika och alla barn var så snälla hela tiden! Tuvis låg brevid Melvin en stund på golvet och när han satte igång med sitt tjatande blev hon jätte rädd för honom. Hahah! Söt Tuvis!

Vi kom inte iväg förens kl var halv 7 så vi måste haft det väääldigt trevligt, som vanligt! Så gick vi från Torsered till Sylte och det var en bra bit och tog en bra stund. Men men när vi väl kom hem till Stefan hade han lagat en grymt god tacogratäng. Den ska jag ge mig på och laga imorgon tänkte jag =)

Jag klippte mig även igår och det blev väl bra. Har inte hunnit försöka mig på frisyren själv än men ska väl ge det ett försök sen =) Haha. Får väl även lägga ut en bild senare!

Vi ska möta Emilia på stan sen och gå och kika lite på matmarknaden (om vädret tillåter) annars går vi direkt hem till mig. Hon är en jätte go tjej!

Nu ska jag fortsätta kika runt på internet!
Hörs väl senare igen
Hej då

SötMelvin väntar så snällt på sin gröt


Melvin har snott Tuvas napp


Snälle William, han var som en ängel hela tiden igår =)


Fick inte många bilder igår så jag tar en bild från Sandra =)


Melvin på väg hem till Amelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0