Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Äntligen

Nu är sista dagen Robban jobbar. =) Sen har han semster i 4 hela goa veckor. Han kommer dessutom hem tidigare idag =). Så jag ska strax börja städa lite smått så det är fint innan helgen.  Åh herregud vad snällt min son sov inatt. Han somnade vid 10 igår och vaknade inte förens vid 5 och skulle ha mat, och sen somnade han om igen..Åh vad skönt det var.

Igår var vi hos Melvins farmor och farfar. Och vi pratade om att det hade varit roligt att åka till Tyskland en sväng. Så till Tyskland bär det iväg om ca 2 veckor. =) Vad roligt det ska bli. Först tänkte bara jag, Robban och Melvin åka en dagstur till Danmnark men en 2 eller 3 dagars tur till Tyskland är ju mycket roligare =)!

Ja vi har ju bestämt en fiskekväll idag men jag vette tusan om vädret håller för det. Men vi får hålla tummarna. Bara det inte regnar går det ju faktiskt att fiska.

Nä nu somnade lill killen så jag ska passa och duscha och städa =)
Ha en underbar dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0