Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

En ny vecka

Hejsan!

Jaha då var det måndag idag! Och vi har varit på BVC och lill killen hade gått upp till 4380 gr och växt till 56 cm. Stora killen får jag väl säga! =) Och imorgon ska vi till NÄL på ett återbesök av hans streptockocker. Vi blev inlagda för en vecka sen och då satte dom honom på en penicilin kur och nu har han börjat få konstiga röda utslag och jag hoppas inte det är någon slags biverk av medicinen. Men det får vi ju svar på imorgon när vi ska dit. Usch jag tycker synd om honom. Känns som det varit något hela tiden med honom sen han kom ut. Men han mår bra trots allt.

Just nu sitter han i sin gunga och pratar litegrann med sig själv. =) Snart kommer väl gapskriket för han inte vill sitta ensam haha. Jag älskar allt min lille kille! Och imorgon ska vi ut och träffa några andra mammor och bebisar. Så lille Melvin får träffa några av sina nya vänner! =)

Nää nu blir han väldigt arg så jag får väl gå och göra honom sällskap!


Här har vi stjärnan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0