Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Fallens dagar

Ja idag har vi varit nere litegrann på Fallens med Jessica och hennes familj! Riktigt trevligt hade vi faktiskt! Vi gick och åt lite god mat uppe på oden. Sen gick vi till systemet för att handla lite gott att dricka =) Imorgon är det tänkt att jag och Jessica ska få vara barnlediga lite =) Så vi ska ut en sväng i öltältena! Hihi! Det ska bli så otroligt roligt och skönt att få koppla av lite. Haha men det kommer väl bli en massa bebisprat istället, om jag känner mig och Jessica rätt.

Snart kommer nästan hela famijen Nord hit och fikar lite. Robban är inte hemma ikväll och då var Jessica och Tuva så snälla och ville göra mig och Melvin sällskap. Sen blir det väl en liten kvällpromenad ut i den friska sköna luften. Hoppas min lilla kille blir glad bara, han har änna haft en grinig dag igen! Undra om han har ont i magen. Hm.

Nä nu får jag gosa lite med min son och se om han blir glad innan dom kommer!

Ha en skön fredagkväll!

Såhär ser inte min lill kille ut just nu! Men när kortet togs var han på väldigt bra humör iaf!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Oo va söt han är när han ler.

2008-07-19 @ 11:48:53
URL: http://jessicanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0