Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Morrn

Ännu en fin dag som bara går. Men idag ska jag faktiskt dra mig ut till stan en sväng och kika på någon sommardräkt till lill killen.

Han har sovit helt underbart inatt. Han somnade vid 11 och sov till 4 och sen somnade han om igen efter ett nattamål och vaknade vid 9 igen. Sen låg vi och bara mös i sängen till halv 11 =). Och idag är sista dagen med penicilin och vad skönt det ska bli att slippa trycka i honom det äckliga. Och imorgon jobbar robban sista dagen inna semestern. Härligt! Då kan jag ta mig till lite fler ställen för då har vi bilen hemma =) Hihi!

Ikväll tänkte vi att vi skulle till Melvins farmor och farfar och hälsa på. Och imorgon har vi planerat in en fiske kväll om vädret tillåter. Det var längesen vi fiskade så det ska blir riktigt skoj. Men nu när man har lillfisen så kan man inte fiska från båten utan får stå på land. Och sen i sommar ska vi åka till kusten och fiska makrill, det är lite roligare att fiska det än dom tråkiga gäddorna man får här hemma. =)

Nä nu får jag springa till argeman så han inte blir allt för arg! =)
(Tror han börjar bli en mammagris) Hihi =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0