Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Nu är han frisk

Nu har min lille älskling blivit friskförklarad! =) Gud vad skönt.

Vi har idag varit ute på överby och fikat med Kajsa, Harry, Noomi och Emilio. Jätte trevligt verkligen. Ser framemot nästa "möte" hihi.

Just nu sitter min lilla gulleplutt och pratar massor med sig själv. Han är otroligt söt och jag är en enormt stolt mamma till honom. Han förgyller vekligen mina dagar! Och ikväll ska vi ut till min mormor igen och fika. Melvins gammelmostrar och hans faster ska få träffa honom.

Näää Jessica nu får du ta och komma hem så jag får komma ut på våra promenader. =)
Man har inte så mycket att göra när Robban jobbar för jag har ju ingen bil så jag kan ju inte ta mig vart jag vill! Men men snart har han ju semester. och gud vad gott det ska bli att ha honom hemma. =).

Kommentarer
Postat av: W I L L I A M S . M A M M A

Du får hänga med oss ut på prommis :)

2008-07-08 @ 22:05:17
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vi är hemma =)=) Saknar er ..

2008-07-12 @ 18:25:18
URL: http://jessicanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0