Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Tråk söndag!

Åh vad söndagar är tråkiga och till råga på allt är det skit väder!

Men vi har varit ute en sväng till svärföräldrarna och fikat. Jag, Robban och Melvin tog även en liten promenad ute i Velanda. Härligt var det. =)

Imorgon ska jag och Melvin till BVC och se om han växt som han ska. =)
Nää jag hoppas det händer mer nu i veckan än det lilla som hänt nu i helgen. Så jag får något mer och roligare och skriva om =).

Kram


Mina älsklingar snuttar gott!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej Emma!

Du kan väl inte vistas i velanda utan att hälsa på mig!! Skäms på dig!!

Kram

2008-07-07 @ 13:14:07
URL: http://murklanoangelicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0