Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Gó kväll

Åh nu är jag trött =)

Ja idag har vi hunnit baka bröd, som förövrigt blev väääldigt gott =) Sen hann jag även med att baka en silvia kaka. Den blev jätte smarrig.

Sen så vid 4 kom Emma hit på en liten fika. Jätte trevligt att få träffa henne i det vardagliga livet. Hon är ju verkligen en störtskön tjej. Det får vi allt göra om snart igen! Då kanske även killarna kan vara med =) Hihi.

Imorgon blir det en härligt morgonpromenix och efter det vidare till öppna förskolan. Får väl se hur många det är där imorgon. För det brukar ju vara grymt mycket folk på torsdagarna. Men det är ändå väldigt roligt att få sitta och prata med dom andra trevliga mammorna. =) Kul att lära känna nytt folk.

Nu på kvällen har vi badat Melvin för han har spytt som en tok nu hela kvällen. Så då passade ju ett gott bad med pappa jätte bra =)

Nä nu måste jag springa ner och ta upp sista tvätten!
Vi hörs imorgon igen!
Natti natti

Min lilla älskling älskar att bada med pappsen


Sen är det gott att mysa i badrocken innan jamasen åker på


Den smarriga silviakakan =)


Och just nu bakom mig får Melvin god gröt till kvällsmat
Ser ni vad duktig han är och äter med hela ansiktet ;) Haha

Kommentarer
Postat av: Emily ♥♥

Haha jajemen :-) Ska bli så himla kul!

Vad gör ni idag då?

2008-11-06 @ 10:18:05
URL: http://emsiss.blogg.se/
Postat av: Mormor

Gud vad han är fin :) En riktig sköning faktiskt :) Skulle ju vara kul om någon tog med sig Silvia kaka och kom hit en stund :) Kram

2008-11-06 @ 13:05:44
Postat av: Marie [ Williams Mamma ♥ ]

bebisen va 14 dagar så helt liiiten =)

Jag ska (INTE) ha mens på söndag :p

2008-11-06 @ 14:18:40
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: jessica

Har du receptet på silviakakan? den e ju såå god

2008-11-06 @ 16:08:12
Postat av: Emily ♥♥

Gud va trevlig dag då :-)

Nej jag har några namn och Magnus har några, men vi är inte överens överhuvudtaget så detta kan det nog bli krig om :@

2008-11-06 @ 18:39:09
URL: http://emsiss.blogg.se/
Postat av: Marie [ Williams Mamma ♥ ]

Ja de va inte igår man hade en liten pluttis får hoppas att det bill flytta in en liten i min mage snart så vi med får en liten goos =)

2008-11-06 @ 20:56:28
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0