Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Hej hej

Hej och förlåt för att "det har varit jobbigt att läsa bloggen" Men den är under styling just nu =)
Den är inte riktigt klar än, men snart så. Och jag har ingen annan än THERESE att tacka.
TACK TILL TUSEN! =)

Ja idag så har tant Johanna passat Melvin, tack för hjälpen Johanna. Och hos tandläkaren gick det super. Hade inga hål och allt såg toppen ut. Och dessutom blev kostnaden bara 175 kr idag. Billigt och bra. Hihi.

Ja sen innan jag gick hem, hämtade jag upp Therese och Hampus så dom hängde med hit på en fika. Jätte trevligt verkligen. Sen så fastnade vi i min blogg design =) hihi! Medans Therese satt och greja på datorn, busade jag med dom små busungarna. Och tillslut så somnade Hampus på mig och Melvin brevid. =) Sötnosar.

Sen kom Robban hem och barnen blev hungriga så vi satt och matade dom samtidigt som Robban gjorde mat. Jag hann inte med det idag. Korv med mos blev det. Och innan dom skulle gå kom Jonas upp en sväng så då blev det lite extra tjöt. =) Familjen Lindskog är ett otroligt trevligt sällskap.

Ja min höft är inte bättre idag. Snarare tvärtom. Jag gick ju till tandläkaren idag och jag höll på och säcka ihop flera gånger. Det gjorde så ont vissa stunder så benet nädtan vek sig. Hoppas innerligt att det blir bättre imorgon. Annars får jag väl uppsöka vårdcentralen. Och då ska vi inte prata om att gå i trappor. Fick hoppa på ett ben både ner och upp. Hm.

Nä nu måste jag umgås lite med min familj!
Hörs väl mer sen igen!
Hej så länge

Melvins byxsnören var väldigt populära


Sen var det natti natti en stund =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, va söta dom är! :) va bra att de blev billigt hos tandläkaren iaf. Ses imorrn :)

2008-11-26 @ 20:57:50
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Mamma/Mormor

Hallego vad gulliga dem är:) Hoppas verkligen att din höft känns bättre imorgon. Skönt att dina bissar är hela och fina :) Duktig tjej ;) Skoja bara med dig. Pussa killarna från mig. Puss och kram.

2008-11-26 @ 21:19:05
Postat av: Trollungen!

vilka härligt mysiga bilder.

hehe ja jag hoppas då inte att d eblir varmt igen då blir de slask och tråkigt ute, hatar när d eblir så de är jätte fint när snön ligger som den gör nu=)

har d blivit någe julpyntade hos er?

2008-11-26 @ 23:01:25
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Amelie

Va tråkigt med din höft. Vi håller tummarna på att de blir bättre i morgon!

Jo vi får väl hoppas på att vi får lägenheten. Vi ska prata med riksbyggen på fredag å imgn ska vi ju som sagt jaga papper till långubbarna så de kanske blir nöjda å ger oss pengar :P Annars så kan vi ju inte ta lägenheten iaf =(



Tyvärr så tror jag de e så att alla tomtedräkter e i plych om man inte vill ha en sån där tråkig pyjkamas-tomtedräkt.... kramar

2008-11-26 @ 23:21:30
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Mamma/Mormor

Hahaha vad du är gullig som kollat efter en dräkt i bomull. Förstod det på inlägget före :) Ska leta jag med men tyvärr tror jag hon har rätt och att alla är i plych. Vill bara säga att sidan blivit jättefin. Kramar och pussar till er alla.

2008-11-27 @ 08:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0