Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Helgens slut

Hejsan alla kära läsare!
Melvin tackar för alla gratulationer =)

Har inte riktigt haft ork att blogga tidigare idag. Har bara myst på soffan med Melvin och Robban och kikat på Madagaskar =). Vill ju se 2:an också.

Igår på dagen så var vi och shoppade lite. Jag fick köpt mig 3 par skor för bara 398 kr =) Ett riktigt kap och jag är super nöjd. Och häromdagen fick Melvin köpt en julklapp till pappa Robban. Den kommer hem på posten så jag hoppas innerligt att jag hinner ta posten. Kommer ju få springa ner varje dag för att vara säker hihi. =)

Ja och igår så var det ju utekväll på Swania. En jätte lyckad kväll. Vi satt hemma hos mammas kompis innan och vid halv 10 kom taxin och körde oss till stan. Väl därinne hade jag super skoj med min mamma. Alla hennes vänninor var iväg och flörtade runt så dom såg man inte alls så ofta. Men jag och mamma körde järnet. Var nästan så att jag kände mig ivägen för mamma. Men hon sa att hon hade jätte roligt iaf =) Hihi. Men det blev inte så mycket buggande bara massa 80-tal. Det var grymt mycket folk där igår och då går det inte alls bugga. Men några lugna låtar hann man med iaf. Och medelåldern var väl runt 60 år. Haha. Vi gick hem vid 2 tiden. Att man orkar, det är ju helt otroligt egentligen. Jag sov väl till 11 idag. Åh vad skönt det var. Och Melvin har varit på super humör så hela denna söndag har varit toppen.

Vi gick ut på en liten promenad förut, mest för att vi behövde handla lite mjölk och yougurt.

Imorgon så hoppas jag på fint väder så vi kan komma ut på en morgon promenad med Therese och Hampus.
Sen har vi ju BVC kl 14 och då blir det 5-månaders sprutan. Hua hua!! Therese och Hampus har ju tiden efter oss så jag och Melvin ska troligtsvis vänta på dom och sen gå tillsammans till unga föräldrar. Och imorgon så ska även Robban komma till öf. Fast han kommer ju inte förens kl 17. Men då hinner han vara med oss 1 timme iaf =). Skoj. Även Amelie fick med sin Stefan hihi =).

Och imorgon måste jag gå upp jätte tidigt och ringa till tandläkaren och få avbokat den tiden. Hm

Nä nu kära läsare ska jag gå och göra lite tjocka goda amerikanska pannkakor. Det ska bli såå mumsigt. Robban är ju på innebandy nu så jag får vänta lite med att äta dom =) Hihi.

Kram från oss

Mamma med Eriksson


Jag och Eriksson


Min prins i sin lite för stora overall =)


Ja, vad ska man säga! =)


My new shoes. Ett par dojjor på köpet =)


Nu blir det Amerikanska pannkakor

Kommentarer
Postat av: Mormor

Jag hade faktiskt jättekul igår. Det är ju inte varje dag vi gör något roligt tillsammans =). Han är för skön mitt barnbarn framför allt med alla hans miner =) Pussar och Kramar till er alla.

2008-11-16 @ 19:55:55
Postat av: Linda

Melvin är ju bara så sööööt :) Vilken charm knutte! Jätte snygga skor du handlat jag har också såna där "gympa" skor :) Dom är stört sköna.. Ni verkar vara den perfekta familjen. Är så glad för er skull.. Hoppas ni får en toppen bra vecka.. Kram

2008-11-16 @ 21:01:44
URL: http://joonssoon.blogg.se/
Postat av: Marie [ Williams Mamma ♥ ]

Ser ut som att ni hade det skoj ute =) Och skit snygga skor Emma =) Då ses vi imorron på ÖF då =)

2008-11-16 @ 21:39:47
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh, Johannes ska nog också med på ÖF.. Slipper han va ensam karl iaf ;)

2008-11-16 @ 22:26:22
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Trollungen!

Ser ut att ha haft det riktigt trevligt.

Kul att läsa!

Jätte fina bilder på din son:) Jätte söt.

MVH//Martina

2008-11-16 @ 22:30:33
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Tuvas Mamma Jessica

Hej Hej!

Jag är lite osäker på om vi hinner imorgon men jag hör av mig om vi går med, så får vi se om ni hunnit gå redan =)

Kramar

2008-11-16 @ 23:08:27
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: Trollungen!

jasså va kul:) hur gammal är din lilla?? Tack för kommentaren=)

kram

2008-11-16 @ 23:23:09
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Marie [ Williams Mamma ♥ ]

haha ja, han har utegångsförbud tills han e 35 :p

2008-11-17 @ 21:06:18
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Moster/Syster

klarade du av att göra dessa pannkakor din lyckost. Och Melvin är ju så otroligt sööööt;)

2008-11-20 @ 14:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0