Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Kvällen

Och jag är nått så otroligt trött just nu. Ögonen går i kors =) Längtar efter min säng nu! Hihi
Men Melvin verkar inte ett dugg trött.

Ja vi mötte ju upp Amelie och Hugo på sylte. Men innan vi gick vidare till Velnda stannade vi snabbt till på supermarket. =) Sen när vi var på väg så träffade vi min gamla gamla kompis Lisa. Och oj va längesen det var jag träffade henne. Vi skulle visst träffas på söndag igen. Ser jag verkligen framemot =)

Och som jag tidigare sagt så tycker jag det är så roligt att träffa Amelie för hon äär så avslappnad och då känner mig sig själv väldigt avslappnad. Sen är hon ju hur snäll som helst =) Ja vi kommer bra överens helt enkelt.

Ja, sen kom ju Robban och hämtade oss i Velanda så jag slapp gå hem igen =) Hihi. När vi kom hem blev det lasagne. Sen passade jag på och baka, tror dom heter bryssel kakor. Dom blev väldigt goda men dom ser ju inte riktigt ut som dom ska haha. Men magen bryr sig inte om hur dom ser ut.

Just det ja, nu när vi sitter och kikar på oskyldigt dömd, kom jag på att igår när vi var ute på Maxi såg vi han som spelar polisen i deras lilla gäng =) Hahaha. Han är mycket mindre i verkligheten hihi.

Imorgon ska vi ligga och mysa lääääääänge. Men bara till kl halv 1 för sen blir det promenad till ÖF.
Det blev ju inte att vi åkte ut till beginners idag så vi ska åka dit imorgon direkt när Robban kommit hem. Så vi får köpt bilbarnstolen.

Ja, angående Robbans jobb så ser det absolut inte ljust ut. Tyvärr. Nu är det bara en tidsfråga!! Åhhhhhhhhh!!

God natt på er!
Kram

Min lilla snygging är påväg ut på promenad


Såhär gott har vissa när vi är ute och går =)

Kommentarer
Postat av: mormor

Gud så gullig Melvin är i sin nya jacka.

Tråkigt om Robban blir arbetslös nu. Det är ingen kul julklapp.

KRAM

2008-11-20 @ 00:04:38
Postat av: Marie [ Williams Mamma ♥ ]

Nej gud av tråkigt, håller verkligen alla mina tummar o tår här hemma att robban får behålla jobbet!

2008-11-20 @ 08:34:42
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0