Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Lördag 22/11

Idag har vi kalasat nästan hela dagen =) Det var ett väldigt trevligt 80 års kalas. Och Melvin var super glad hela tiden. =)
Och imorgon blir det kalas för min Mormor som fyller år. Jätte god mat bjöds det på och en otroligt smarrig chockaldtårta.

Ja jag vet inte vad jag ska skriva mer. Är grymt trött och tänkte bara slänga in några ord innan jag går och snuttar kudde. =) Hihi

Melvin har gjort stora framsteg i "krypningen". Nu har han börjat lyfta upp sig med armarna jätte högt. Och idag fick han till och med upp rumpan samtidigt som han fick upp armarna. Men det är ju inte långa stunderna han håller sig så, så bilder hinner man ju inte ta.

Nä nu vankas det tandborstning och sen är det raka vägen till sängen =) Natti natti

Min duktiga kille



Kommentarer
Postat av: Tuvas Mamma Jessica

Ja vi gör nog det :) Hörs imorgon då!

Kramar

2008-11-23 @ 11:54:34
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: Mamma/Mormor

Han blir så stor så snabbt lilleman :) Vad roligt att det var ett bra kalas och att han uppförde sig mommos klimp :)Kramar till er alla.

2008-11-23 @ 14:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0