Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Me&I

Jepp, då har vi varit på ett sånt party =)
Vi var ju hemma hos Kajsa och Harry och det var faktiskt väldigt trevligt. Tyvärr föll inte mig något i smaken. Det var alldeles för mycket mönster och färger. Jag tycker mer om "neutrala" färger och kläder. Men visst var det massa fina kläder, men som sagt inte min stil riktigt. Men det var så trevligt ändå, så vi njöt mer av sällskapet istället =).

När vi kom hem så har vi bara slappat.

Och imorgon blir det babysim. Robban ska ju med och då är det mycket mycket roligare. Sen ska vi vidare till öppna förskolan. Det var ju så längesen nu =)

Nä nu ska jag mysa med mina killar. Ha en skön kväll
Kram från oss

Kommentarer
Postat av: Marie [ Williams Mamma ♥ ]

hehe ja det va bara vi , men William hde skoj ändå =)

2008-11-04 @ 14:41:57
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Denise

Hej säg gärna till om du vill ha gratis bloggdesign av mig. Skulle vara kul att göra en till dig!

Kram

Denise

2008-11-04 @ 18:42:31
URL: http://finastt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0