Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Nu vart det fredag igen

Åh som jag längtat. Känns som att man bara går och längtar till helgen varje dag =). Men det är ju bara för att vi får ha hemma Robban då.

Just nu har jag gjort mig iordning och väntar på att Melvin ska vakna så vi kan traska till sylte för att hämta våran bil. Hade tänkte dra med mig min syster ut till överby för att kika en farsdag present till Robban och min pappa. =) Sen blir det väl kanske en fika där ute. Tänkte jag skulle testa byta till sittdelen igen. Utan täcke i åkpåsen. Haha kanske var därför han blevså kinkig. Han tycker absolut inte om att åka trångt. Men som sagt jag ska testa nu när vi ska ut.

Och jag har fått lite frågor om hur jag kan fika så ofta men ändå inte gå upp i vikt igen. Haha men det ligger till såhär att oftast när jag skriver att vi ska fika så är det bara en kaffe och det blir man ju inte jätte tjock av =) Sen så när det är något smarrigt fikabröd med så tar jag inte alls överdrivet mycket. Utan jag dricker mitt goda kaffe hihi. Så nu var den saken förklarad. =)

Ja sen ska vi väl handla lite till helgen, god frukost och lite lördagsgodis. Äter ENDAST godis på helgerna nu.

Imorgon är det födelsedagsfest för min syster hemma hos min mamma. Ska väl även fira henne också lite. Blev inte så mycket kalas när hon fyllde år. Men sen är det väl inte så mycket mer imorgon. Men vi funderar lite på om vi kanske ska lämna över Melvin imorgon kväll till farmor och farfar för att bara ha en mys kväll, Robban och jag. Men Robban har inte besämt sig än =).

Nä nu ser jag att min guldklimp har vaknat så nu ska vi ge oss iväg.
Ha en underbar fredag
Kram från oss

Fredags hälsning från oss

Kommentarer
Postat av: Marie [ Williams Mamma ♥ ]

fina ni är! Ses snart? :)

2008-11-07 @ 13:06:51
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Marie [ Williams Mamma ♥ ]

Det är mittemot skolan =)

2008-11-07 @ 13:08:53
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Marie [ Williams Mamma ♥ ]

jo jag gillade lägenheten tyckte den va jätte fin, men vi får se om vi får den..

2008-11-07 @ 17:48:32
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Marie [ Williams Mamma ♥ ]

Ingen aning.. Har anmält att vi vill ha den men med våran vanliga tur har ja inga höga förhoppningar!

2008-11-07 @ 18:15:03
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Mormor

Ett jättefint kort på er så det ser jag framemot att få via delade filer eller något :) Krams

2008-11-09 @ 10:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0