Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Nu vart det kvällen

Och jag är suuuper duper trött just nu.
Melvin och Robban gick och la sig för en stund sen och jag har inget hört så dom sover nog =).

Sorry för det dåliga bloggandet. Men det har varit väldigt mycket denna veckan. Men ska skärpa mig!

Hm, ja idag fick vi stressa till ÖF. Tittade på klockan och den visade 12 och här satt jag framför datorn i bara pjamas och Melvin i sina myskläder. Ja det var ju bara att skynda skynda, in i duschen, ut och stryka skjortan, klä om på Melvin, sätta på varm vatten och hälla i termosen, blåsa håret, platta håret, sminka mig och sen till sist på med ytterkläderna. Och vi hann allt det på endast 40 minuter, för 12.40 kom Therese och hämtade oss med bilen =).

Så när vi kom fram till ÖF satte vi oss och busade med barnen innan TTela tjejen skulle komma och intervjua oss.
Intevjuen gick super bra. Hon frågade lite om våra liv och hur det såg ut innan och hur våra "vänner" reagerat och, ja en massa frågor. Repotaget kommer inte komma i TTela Tidningen utan den kommer komma i TTela magazine. Men hon skulle höra av sig om mer exakt när den kommer ut så man inte missar den. Det vore ju synd och skam. =)

Efter det så satte vi oss och fikade med Marie, William, Therese, Hampus, Amelie och Hugo. Otroligt trevliga tjejer som man kan prata om allt och ingenting med. =)

Mamma kom och hämtade oss idag för vi skulle åka till Ladan och handla lite gardiner. Men tyvärr hittade vi inga som passade oss i smaken. Men vi fick köpt lite "julljus" och en mössa till Melvin.

Sen körde mamma hem oss och hemma väntade pappa. Han hade gjort pasta med köttfärssås.
Efter att vi ätit åkte vi ut till Velanda en sväng där Melvin fick busat av sig med sin farfar. Hihi.

Ja, nä nu ska jag faktiskt ta och lägga mig. Måste ju passa på nu när man får och kan sova =).
Och iskallt är det på min höft just nu. Har masserat in tigerbalsam och det är verkligen iskallt. Hihi.
Näää god natt på er

Nu har han börjar röra sig både runt och bakåt på golvet. Han började vid spegeln =)


Ett otroligt juligt hus, redan innan ADVENT. (inga superbra bilder)




Vad gör du mormor?! =)

Kommentarer
Postat av: Mamma/Mormor

Oj vad mörka korten på huset blev. Han är ju så söt den lilla klimpen :) Kram

2008-11-27 @ 23:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0