Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Onsdag 12/11

Jag har sagt det och jag säger det igen, oj oj oj vad tiden går fort. Redan mitten på november. Helt otroligt!!

Ja nu har vi iaf stigit upp. Melvin har sovit urkasst inatt. Varje gång han tappade nappen vaknade han jätte ledsen. Inte alls likt honom. Så ett antal gånger vaknade jag inatt.

Nu på morgonen har vi inte hunnit med så mycket och om ca 1 timme kommer Amelie och Hugo hit. Stefan skulle visst till Figge ändå och han bor ju granne med oss så då kommer hon upp hit en stund och sen tar vi en liten promenad ner tilll stan =)

Jaja, har fått lite KLAG på mitt inlägg igår.
Det var inte första gången Melvin somnade på det sättet. Mormorn blev lite upprörd tror jag för han hade visst somnat så hos henne många gånger innan =). Hihi. Tokmormor!

Nä nu får jag börja göra mig iordning så jag hinner
Ha en bra dag!
Tjiing


Kommentarer
Postat av: Mormor

Tack för upprättelsen :) Pussar och Kramar till er alla. Älskar er även om du/ni kallar mig tokig :)

2008-11-12 @ 18:13:55
Postat av: anna

tackar så mkt....=)

hoppas allt är fint med er..!

kramar i massor...

2008-11-12 @ 20:16:14
URL: http://famaskhemwahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0