Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Söndag förmiddag

Solen skiner och det är ett otroligt toppen väder ute.
Och det är min mormors födelsedag
GRATTIS GRATTIS Mormor!!

Vi har precis kommit hem från en lång go promenad. Men innan vi gick hem så hoppade vi in snabbt hos farbror Markus på en kopp kaffe och lite glögg =)

Melvin ligger just nu bakom mig och smalar på som vanligt. Man hör knappt vad man själv tänker =)

Idag är planerna inte så stora. Eller ja vi ska ju på kalas för min mormor kl 18 =)
Men annars har vi nada för oss och det är verkligen skönt det med. Hade tänkt ta och damsuga lite bara.
Jag ska väl även göra lite middag snart. Det blir nog torsk och potatis med dill sås. Mums! =)

Ha en bra dag
Kram från oss

Ja, lämnar man Melvin ensam i gymmet så kan det gå såhär =)


Ett otroligt härligt väder ute idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0