Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Tisdag 18/11

Hej och ledsen för dålig uppdatering. Men nu dessa dagarna har vi verkligen haft fullt upp.

Idag började iaf dagen med babysim. Melvin vaknade inte (tro det eller ej) men inte fören kvart över 10. Haha och babysimmet börjar ju kl 11 så då hade vi lite stressigt här hemma. Som tur var ju Robban hemma idag annars hade vi nog aldrig hunnit =). Melvin var en riktig tok i vattnet idag. Han simmade och skvätte som bara den. Så roligt att se =)

Sen åkte vi hem och käkade lite kasslergryta för att sen göra oss iordning för att möta Therese och Hampus. Vi skulle promenera bort till ÖF. Robban hängde med på våran promenad =)

Väl där så träffade vi även Amelie, Stefan och lille Hugo. vi satte oss ner och lät barnen ligga och busa med varandra =) Och Hampus är så otroligt duktig. Han är 1 månad äldre än Melvin och han kryper redan =) Sån duktig liten kille. Hoppas Melvin kikar och tar efter. Hihi! Sen tog vi en fika i det trånga fikarummet. Alla ska ju verkligen fika samtidigt.

Ja sen promenerade vi hemåt igen. Härligt med promenad. Och nu är jag helt slut och såå trött =) Ska bli gott att nana sen.

Vi åkte ut till Överby efter promenaden för att kika på beginners efter en bilbarnstol. Vi har tänkt köpa en till Melvin i julklapp. Och vi hittade den perfekta för ett otroligt bra pris =) Så imorgon ska vi ut och handla den så den inte hinner ta slut. Det vore synd och skam. Melvin kommer allt få andra lite roligare leksaker men man får ju passa på och köpa lite "bra saker" som han egentligen behöver men själv inte skulle önska sig och nu förstår han ändå inte vad det är han får. =). Man får ju inte vara dum. Och sen gick vi en sväng till maxi för att få inhandlat välling till Melvin. För idag ska vi börja byta ut till välling. Så hälften hälften ett tag framöver först. =) Hoppas han håller sig mättare på detta.

Nä nu vill jag sitta och ta det lungt i soffan. Men vi hörs väl mer imorgon!
Kraaam

Påväg till babysimmet. Med nya jackan på =)
Oj undra vad dom små svarta prickarna kom ifrån!! Måste varit något konstigt med kameran


Sångstund på ÖF


Fika med pappa


Han ser ut som en liten gubbe =) Hihi min stolthet!



Kommentarer
Postat av: anna

japp han kommer bli en stor kille..=)

vi hade så himla roligt i lördags...

de är kul när man inte gör de så ofta , tycker inte om att lömna bort fanny...=/

ha de fint...kram från oss

2008-11-18 @ 20:46:49
URL: http://famaskhemwahlgren.blogg.se/
Postat av: Mormor

Hahaha han är för go den lille mannen :) Vad bra att jackan äntligen kommit. Vi får hoppas att han håller sig lite mättare med vällingen. Gå inte ihjäl dig gumman, det finns något som heter lagom :) Kramar och pussar till er alla.

2008-11-18 @ 22:15:13
Postat av: Trollungen!

Vilka söta bilder=)

Nä Cornelia var inte planerad! Men jag sluta med p-piller och sa blir jag gravid behåller jag det. Åhh sen vart de som dé vart=) min underbara dotter. Vist finns det dagar även som ung mamma som är jobbiga men jag tror jag klarar de mycket bättre än en som är i medel åldern som de kallas...kram

2008-11-19 @ 10:55:17
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0