Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Då var det onsdag

Och vädret riktigt skiner ute.
Mormor är påväg hit, hon hade väl lite tid över och ville träffa den lilla "klimpen" =)


Igår när Robban kom hem så gick vi ut på en promenad för att köpa gröt och välling till Melvin. Sen gick vi upp till farbror Markus och tant Johanna på en kopp kaffe. Riktigt trevligt, till en början. Sen blev melvin hel galen. Så vi gick hem för vi tänkte att han var trött. Men icke sa nicke. Så när vi kom hem så la vi honom naken i gymmet en stund och då mådde han som kungen =) En riktig nakenfis. Han somnade inte förens vid 21.

Moster Johanna och "morbror" Niklas kom förbi en stund igår kväll. Trevligt trevligt! Dom hann få se hur Melvin grisar med sin gröt haha. Och GRATTIS Niklas till ditt körkort!

Sen så började ju Desperate Houswife och då ville dom inte stanna längre. Och nu blir ju det programmet bara bättre och bättre för varje gång.


Nä nu kommer väl min mamma närsomhelst så jag får väl ställa undan min frukost!
Sen blir den promenad för oss. Vi har verkligen varit dåliga på att komma ut denna veckan. Trots det fina vädret. Har lite dåligt samvete faktiskt. Men man har lixom ingen ork nu känns det som. Men men, nu får jag ta mig i kragen och dra mig ut =)
Ha en bra dag!
Tjiing

Kommentarer
Postat av: Tuvas Mamma Jessica

Ja gud ja, hon blir liiiv rädd varje gång..

2008-10-29 @ 21:09:07
URL: http://jessicanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0