Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Denna bilbarnstol alltså

Det gick faktiskt ganska bra hos läkaren idag =) Skönt det. Men vi vet inte riktigt än men svaret kommer om ca 1 vecka.
*håller mina tummar*

Vi gick och fikade på näl med god korv med bröd/mos. Mums vilka goda korvar dom har =)))
Sen åkte vi hem och sen dess har vi bara slappat. Snart ska jag börja med maten och efter det ska vi åka och hämta Robban. Jag passade på att hämta bilen förut =) Vi skippar nog husvisningen idag. För det är ändå ingen ide att köpa hus nu när det är som det är. Vi får vänta lite med det =)

Åh jag blir så himla sur. Melvin bilbarnstol är för liten. Nu har vi bältet max utdraget men det är knappt att man får stängt det, det sitter jätte tajt på honom. Så vi ringde till if där vi hyr den ifrån och dom sa att den knappast kan vara för liten. Men han får ju knappt plats i den och tänk då, snart ska ju overaller och sånt på. Då kommer han absolut inte få plats. Men den vi har nu har även en spricka så dom skulle skicka ut en ny till oss omgående. Och dom trodde även att det var fel på våran stol om man knappt kan knäppa den för det ska finnas mycket bälte. Ja eller hur. Men vi får väl se. Och han var för liten för 0-4 års modellen. Hm jaja. =)

Idag tänkte jag att vi skulle käka snitzlar med kroketter och god bearnias sås =)))

Min goa älskling sover gott i sin gunga bakom mig =)


Har även färgat håret igen. Det andra började bli lite åt det gröna hållet, usch!! =)))

Kommentarer
Postat av: Tuvas Mamma Jessica

Okej.. Samma här =)

Men vi kan väll höras av imorgon då och se ..

Som det ser ut för oss så går vi dit imorgon, vi har inte nåt annat för oss ändå=)=)

Kramar

2008-10-08 @ 15:57:36
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: anna

tjhoo... jo jag hade tänkt mig rött igen är trött på de bruna nu..! men vi får se vad hon har för planer till mig..!

jaa vilken min lillen ligger inne med

2008-10-08 @ 17:35:42
URL: http://famaskhemwahlgren.blogg.se/
Postat av: Marie [ Williams Mamma ♥ ]

Jätte fint! =)

2008-10-08 @ 20:21:05
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Tuvas Mamma Jessica

Jo jag tänkte självklart på lilla Melvin men kom på att de troligtvis passar precis. Men nåt kanske han kan =) Jag provar de på Tuva imorgon när hon har vaknat o ser hur storleken är =)=) Kram kram

2008-10-08 @ 21:50:28
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: Tuvas Mamma Jessica

Ja de är sant, de är ju trots allt 68 på allt förutom den svart bodyn..

Vi köpte bara ett par "vardags" jeans till mig och sen 2 strumpor till Tuvis.. Hade velat hitta mer nu när de var så bra rabatt men dom hade inte så mycket jag tyckte om iaf inte till dom små =/ Inte en enda body som jag kunde tänka mig, jo 1 men då fanns de vara i 80 =O

2008-10-08 @ 22:06:34
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: Cita

wilmer vänder sig lite. nu även fårn rygg til mage men inte överdrivet. e nog lite bekvöm av sig. men vill gärna sitta nu, ligga e väl tråkigt!!! fått sin första tand. går så fort!!! fint namn er pojke har. träffade anna idag o söta fanny... :-)

tack igenf ör hjälpen med filmerna. Kram

2008-10-08 @ 22:19:13
URL: http://wilmergur.blogg.se/
Postat av: Tuvas Mamma Jessica

Ja det var verkligen ont om storlekar på de få bebiskläder som fanns..



Ja de ska bli super mysigt =D Halv 1 vid Möllan då =)

2008-10-08 @ 22:26:07
URL: http://jessicanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0