Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Ensam kväll

Varför är man så himla dum egentligen. Jag sitter här alldeles ensam och kollar på hemska filmer. Robban och Melvin har gått och lagt sig och jag kan inte sluta titta på dom hemska filmerna. Haha först var det exorsisten och nu kikar jag på cujo. Fyyy! =)

Men jag tänkte jag kunde passa på och sitta uppe lite idag eftersom Robban ska ta Melvin inatt. =) Och självklart visas det bara hemska filmer då =))) Jaja haha

Idag åkte vi till mormor och där var även moster =) Vi tjötade om allt och ingenting samtidigt som vi fikade =) Vi satt där i några timmar men sen var det dags att åka hem för vi skulle ju baka pizza. Och den blev riktigt god med extra tjock botten =). Och jag blev så besviken, jag trodde det var Svensson Svensson idag men icke sa nicke. Hm trååååkigt!!

Imorgon är det bestämt att dom ska ta upp båten. Men vi får väl se om vädret tillåter det. Men än så länge ser det ut som att dom ska göra det. Skönt att få det gjort.

Just det ja, den nya stolen är sååå himla bra. Han har såå mycket mer plats att röra sig på och han sitter mycket bättre. Han ligger mycket mer i denna och den är ju så otroligt mycket lättare att bära. Nu är det inga problem att bära upp och ner =) Och inga mer blåmärken på låren =) Skit bra verkligen hihi. Sen när han sitter i bilen ser han mer. Ja ni kanske märker att jag är suuuper nöjd =)

Nää nu får jag lägga av att tjata =)
God natt på er!

Min lilla älskling i den nya stolen och påväg till mormor

Kommentarer
Postat av: Sandra

Han hade verkligen fina kläder :)

2008-10-12 @ 00:32:06
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Mormor

Mormor är så glad för att hennes lille klimp och hans föräldrar kom på besök och stannade lääänge. Det är så gott och pussa, gossa och busa med lilleman. Han är ett riktigt litet charmtroll som har världens goaste leende. Det är även väldigt mysigt att umgås med hans föräldrar som är lika goa som deras son är :) Kram Mormor/mamma/svärmor

2008-10-12 @ 01:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0