Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Kvällen

Dagen började med att Mormor kom förbi med en god frukost från Ritz. Mumma vilka goda smörgåsar. Blev en GI fralla som var super god och så en ostfralla som var ännu godare =) Sen satt mormor och lekte lite med Melvin medans mamma vek all tvätt. melvin somnade väldigt gott hos mormor.

Idag, äntligen vann jag 1 jacka på tradera till Melvin och igår vann jag ett par coola skor till honom. Så nu är jag nöjd =)

Sen när hon gick till jobbet kom Jessica och godingen Tuvis hit. Men först gick vi och köpte lite gott fikabröd. Vi satt här hemma och tjöta länge (som det brukar bli) =) Och samtidigt lekte med våra små underbara sötnosar. Tuvisen är så otroligt go och det är så himla roligt att busa med henne för hon skrattar verkligen hela tiden!! Världens finaste tjej.
Min lilla gos var däremot inte på världens bästa humör idag, men sånt är livet. Hihi.

Nu ikväll så har vi inte gjort så mycket. Och nu sitter vi och kikar på Oskyldigt dömd. Inte jätte bra idag, men men.

God kväll på er!
Kram

Tuvisen på super humör!


Kommentarer
Postat av: Mormor

Inte konstigt att han var ledsen för mommo hade ju gått och då hade han ingen som förstod vad han sa längre ju :) Kramar

2008-10-30 @ 02:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0