Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Kvällen

Ja vi har väl inte gjort så mycket mer än att kika på tv. Var ju Oskyldigt dömd idag =)

Jo vi var ju på fika hos farbror Markus och Tant Johanna. Alltid lika trevligt!!

Vi har även hunnit med och shoppa lite på internet. Inte alls för ofta vi gör det haha. Men vi vann iaf en mobil till Robban på tradera. Sen har jag handlat lite kläder på Hm =) Det behövs verkligen och jag hittar nästan aldrig något i affärer. Hihi.

Imorgon är det ingen slappdag, vi ska nämnligen till Öppna förskolan. Haha både jag och Melvin behöver komma ut nu efter dessa dagarna =) Men det har ju verkligen varit helt underbart att bara ha mysdagar med min son. Han är ju faktiskt väldigt underbar

Nu ligger mina små gossar och sover så jag tänkte jag också skulle hoppa i säng.
Hörs imorgon! God natt
Kram

Det blev b la dessa 2 toppar

Även en polotröja

Mobilen Robban vann =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0