Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Morrn morrn

Skrev inget igår kväll , men det fanns verkligen inget att skriva. Vi gjorde ingenting. Eller jo jag dammsög och lekte lite med min son men det är ju inget roligt att skriva =) Haha.

Idag så har vi inget på schemat på dagen häller, men när Robban kommer hem ska vi ut och handla lite. Har nästan ingenting i kylen nu =) Haha. Och imorgon har vi lit emer för oss =) Vi ska troligtsvis träffa våra vänner från Ystad och så har vi tvättid och sen på kvällen ska vi åka till farmor och farfar för att lämna Melvin, Han ska ju sova där eftersom vi ska upp vid 5 på lördagen för att åka till Ullared =)

Sa även bli skönt att få sova flera timmar i rad. För just nu får jag inte sova bra alls. Han vaknar väl varannan timme ungefär. HEEEELA långa natten håller han på så. Åh vad jag längtar tills vi ska till BVC och då ska vi även börja med smakportioner och gröt. Då kanske han börjar sova bättre =). Men jag ska inte klaga, livet är ju bättre än någonsin med den lilla mannen i vårat liv. Haha just nu sitter han och tjötar som bara den, han har nog mycket att berätta om hur han tyckte natten varit =) Hahah sötnos!

Vi satt igår och kikade lite på hus och vi hittade ett som vi ska på visning nästa vecka. =)

Morgongympan imorse


Kikar efter mamma =)


Han har även hittat sina fötter.

Kommentarer
Postat av: Linda (gotland)

Han är ju bara för söt =)

2008-10-02 @ 15:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0