Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Sömn, vad är det??

Ja det kan man undra. Här blir det inte så mycket av den varan iaf. Melvin sover fortfarande fruktansvärt dåligt. Kanske någon som vill byta???!! Haha nää men man kanske kan börja ha hälften majsvälling i på kvällarna/nätterna?!

Jo idag serrö..Idag ska vi troligtsvis träffa Anna, Johan och lilla Fanny från Ystad =) Men först måste jag och Melvin ta en promenad till sylte och hämta våran bil. Skönt med en promenad såhär på morgonkvisten =). Sen så har vi ju tvättid idag och vi måste verkligen tvätta. Har inte fått tag på någon tvättid på 2 veckor, så ni kan ju föreställa er hur mycket tvätt vi har nu =) Sen ska vi ut till Velanda och lämna lillen för natten =) Har lite dåligt samvete för att dom ska behöva gå upp ett antal gånger inatt, men jag har faktiskt varnat dom =) Hihi.

Imorgon bär det av till Ullared. Vi har tänkt åka vid 5 =) Ska bli sååå himla roligt. Tänk vad mycket jag ska shoppa =) Hahaha.

Nä nu vankas det kaffe och sen måste jag göra mig iordning =)
Hej hej

Se upp, här kommer Melvin =)


Han är en riktig cooling =) Min söta älsklings kille

Kommentarer
Postat av: Marie [ Williams Mamma ♥ ]

åååh va söt han är =)

2008-10-03 @ 09:22:38
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Christina

Gud vilken söt liten herre du har :)

2008-10-04 @ 10:23:20
URL: http://kicket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0