Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Söndag kväll

Nu var det kvällen =) Robban är på innebandy och Melvin sitter och nanar gott i sin gunga =) Då kan jag passa på och blogga haha.

Idag har det inte hänt så värst mycket. Farbror Markus och tant Johanna har varit här en sväng förut och tog en kopp kaffe =) Sen drog jag iväg med min syster yster till överby och handlade lite. Hittade ett par byxor till mig men sen blev det bara kläder till Melvin =) Han fick vantar och mössa, en svalare overall, dreggellappar och en pyamas =)

Imorgon är det babymassage igen. Skoj. Vi ska även på ett litet kalas för min mamma sen på kvällen. Hon fyller nämligen år och blir bara äldre och äldre haha =)

Hopp hopp =)

Min gosunge


Myser i gymmet


Han fick ett nytt spjälskydd idag =)


Kommentarer
Postat av: Christina

sånt spjälskydd har min son med. det är skit bra tycker jag ;)

2008-10-06 @ 09:49:29
URL: http://kicket.blogg.se/
Postat av: Cita

Hej!

hittade hit genom annas blogg.

får man fråga var spjäl sängs skyddet är köpt. ser rejält ut, tycker vårt är så lågt.

ha d gott hälsningar Cecilia

2008-10-06 @ 15:09:17
URL: http://wilmergur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0