Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Torsdag idag

Oj vad veckorna går fort alltså. Men det är väl bara bra för jag älskar ju helgerna , synd bara att även helgerna springer iväg =)

Igår var vi ju hos Silena och David på mamma fika. Otroligt trevligt var det. Det är så roligt att vi kommer så bra överens och vi har ju såå mycket gemensamt. =). När vi skulle hem blev det lite problem, vi hade ju ingen bil. Robban skulle hämta oss kl 5 men när alla började dra sig hemmåt var kl bara 3 =) Men Otroligt snälla Kajsa erbjöd oss skjuts hem =).

Idag ska vi gå till öppna förskolan. Det är jätte roligt på Torsdagar för det brukar oftast vara många mammor och bebisar då =) Sen har vi inget mer inplanerat idag. Skönt det =) Eller oj jag glömde visst, vi ska ju till min mamma idag också =) Hihi sorry! =).

Imorgon så ska vi nog iväg och fika =) Och sen har vi tvättid. Det är ju riktigt roligt att ha tvättid en fredag kväll =) Haha.
Vi måste även åka och handla lite mat för på lördag kväll kommer farmor och farfar och kanske farbror Viktor över på middag. Så jag får sitta och lista ut vad vi ska bju på =)

Nä nu är det bus time med pojken min
Hej hej

Mammafikat


Tuva och Melvin i gymmet





Sen orkade inte Melvin med tjötet =)


Och när vi kom hem blev det lite tv tittande


Och nu på morgonen har han varit piggare och gladare än någonsin =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja verkligen. Man blir ju verkligen motiverad att fortsätta :) ses senare idag på öppna förskolan :D

2008-10-16 @ 11:37:59
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Jo jag hade allt lite trevligt. Träffa lite nytt folk är aldrig fel men kände mig nästan som en utböling ^^ men är väl så första gångerna kanske

2008-10-16 @ 19:43:03
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0