Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

2 1/2 men

Ja det är ju en helskön serie =) Haha.
 

Melvin somnade för 1 timme sen men vaknade nyss igen så Robban fick ge honom lite mat och nu verkar det som att han har somnat om igen.

Idag var jag och Melvin på babymassage. Han njöt jätte mycket av det. Vi var inte så många idag på massagen, bara jag/Melvin, Silena/Davd och Natalie/Kevin. Härlig stund. Vi satt och tjötade en stund efteråt. När dom sen hade gått stannade jag kvar en stund för Elina, Karro och min bror var där så jag tänkte jag skulle tjöta lite med dom. Dom satt i möte när jag kom ut men då träffade jag Marie och hennes charmör. Så jag satte mig med dom en stund. Och herregud vilken goooing lille William är. =) Det var bara vi som var på ÖF idag. Det var jätte mysigt verkligen. Sen kom ju kusinen och Tobbe ut. Då lekte barnen lite innan vi satte oss och tog en fika. Ja även Robban kom in en liten stund idag =)

Sen åkte vi hem och gjorde middag. Ungstekt falukorv med mos blev det idag. =) Efter det blev det lite lek och bus med Melvin och nu när han sover är det tv:n som gäller =)
Nä nu ska jag fortsätta kika på 2 1/2 men. Och sen blir det sängen
Natti natti

Lillfisen gjorde mig sällskap vid datorn förut =)


Kommentarer
Postat av: Marie [ Williams Mamma ♥ ]

Sötnosen då! =)

2008-09-29 @ 21:49:12
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Marie [ Williams Mamma ♥ ]

Sötnosen då! =)

2008-09-29 @ 21:49:15
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Marie [ Williams Mamma ♥ ]

Tackar!

2008-09-29 @ 23:50:54
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0