Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

21/9

Tänk att snart är September förbi. Herregud, jag kommer  ihåg när jag gick och väntade på att Melvin skulle komma ut och varje dag kändes som en evighet. Nu är det totalt tvärtom. Nu hinner man knappt med dagarna.

Idag var det tänkt att vi skulle gå en promenad. Och visst gjorde vi det men det första som hände när vi kom ut var att Mellisen ville ha mat med en gång. Så då fick jag springa upp och värma vattnet i flaskan och sen satte vi oss ute på gården och mata honom. Och Farbror Markus och tant Johanna fick syn på oss och kom ner med lite kaffe. Så vi satt där en stund och drack kaffe och tjöta =). Pratade bla om skidresan och bowling på fredag. =) Sen bar det iväg till gammelmoster Lollo för vi skulle hämta Melvins termos och mat som vi hade glömt hos min mamma. Och där fastnade vi i några timmar =). Sen gick vi och köpte pizza, nyttiga som vi är. Haha. Efter att vi ätit åkte vi till Willys och pantade våra backar och samtidigt gick vi in och handlade lite till Melvin. Hittade nappar och flasknappar =) Skulle köpa nappen med större hål till flaskan men när vi kom hem gick jag på niten och den var för välling hahah. Jag som trodde att jag äntligen fått tag på den rätta. Så det var ju bara att gå ner till Hemköp när vi kommit hem. Och där hade jag tur för hon i kassan visste inte vad napparna kostade så hon körde dom på 10 kr! haha vikket kap!!

Nää usch, nu ikväll fick vi höra att även Melvin har åkt på denna ökända förkylning. Stackars min lilla älskling. Så vi skippar babymassagen imorgon. Vi måste iaf ta en liten tripp till apoteket och köpa alvedon till honom. Nu har vi lagt en stor kudde under honom så han inte ligger plant. Min sötnos!!

Här var det iaf matdags ute på går´n förut! Hahaha Melvin ser så fruktansvärt söt ut i sin nya mössa =)
(Farmor Anki har stickat)


Farbror Markus gungar gunghäst med Melvin =)


Lollos första bebis =)


Min älskling leker flygplan





Kommentarer
Postat av: Marie [ Williams Mamma ♥ ]

åh stackarn :( Får krya på er då! krama han från oss!

2008-09-21 @ 22:35:29
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vi ska också bowla på fredag :D

2008-09-22 @ 09:00:18
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0