Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Babymassage

Japp som sagt nu har vi varit på babymassage. Melvin njöt nått så otroligt =) Och efteråt somnade han som en stock =)
Jag och Jessica stannade kvar efter massagen och pratade med andra mammor som var där och vi tog även en liten fika =) Jätte mysigt ställe! =)  Och Mellisen fick träffa sin kusin Elina idag. Hon är ju så otroligt sööt =). Haha precis när vi gick innanför dörren här hemma bara det öste ner regn och åskade som tusan =). Snacka om tur haha!

Imorgon har vi mycket inplanerat. Först är det ju babysim och sen ska vi äta thai buffé med syrran, Niklas och mamma. Sen ska vi köpa dessa servetter jag tjatat om i nästan varje inlägg nu vääääldigt länge haha men dom hade stängt sist vi var där. Så imorgon SKA vi köpa dom haha!! Sen så ska vi åka och handla alla ingredienser till tårtorna så vi får det gjort. Sen ska vi eventuellt åka hem till min syster yster och kolla in hennes nya lya =) Sen hoppas jag inte det är så mycket mer =) Haha..

Nää nu börjar vänner så jag ska kika på det =)

Ha de

Gott med massage =) Undra när han ska ge mig lite massage =)


Även kusinen var där =) (sötnos)


Hahaha undra vad det var i Melvins ersättning =) Hahahaha

Kommentarer
Postat av: Marie [Williams Mamma ♥]

är det babymassagen på granngården ni går på?

De gick jag och William på med, när han var bebis!

2008-09-08 @ 21:13:19
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Marie [Williams Mamma ♥]

Nej vi känner ingen som går dit numera, så känns dumt att komma dit helt ensam..

2008-09-08 @ 21:34:22
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Sarah

Melvin är verkligen sjukt lik dig! Mysigt med babymassage, våran kurs börjar i oktober.

2008-09-09 @ 00:31:37
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0