Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

God morning!!

Hann inte eller rättare sagt orkade inte blogga igår =)

Vi var ju ute och bowlade i fredags, och vi hade jätte roligt. Lite för roligt kanske =) Haha. Jag vann inte första serien men sen kom jag igen och tog dom i andra serien =) Vi hämtade ju våran gullegris på natten där. Och det gick hur bra som helst.

Igår var vi bara hemma och tog det cool lugnt. Robban tog ju Melvin igår natt så jag fick sova lite. Och han gick även upp med honom på morgonen så jag fick sova extra länge. Jag klev väl upp vid 9 men mitt huvud dunkade som in i bomben så jag gick och la mig en stund till. Men ja vi kan väl säga att vi sov till 4 igår. =)
(Notera att jag skrev att jag fick sova extra länge och klev upp vid 9) Haha. Det är en lyx när man är mamma =)

Idag så tänkte jag och Melvin åka med Farmor Anki och Farfar Dennis till Göteborg. Dom skulle hälsa på en av Robbans kusiner och sen ska vi åka till Ikea. Så då passar jag ju på och att åka med dom och då får ju även Robert tid till att plugga lite =) Ska bli roligt =)) Undra vad man hittar att köpa där då. Hahaha Och nästa helg ska vi åka till Ullared =) Massa shopping nu haha!

Nä nu vill jag ha lite kafffe
Skriver väl sen igen
Hej hej

Förfest hemma hos oss. Haha vad ensamma vi ser ut! ;)


I taxin påväg ner! (Mina vänner är så himla lata) Haha


Här ska bowlas =)


Det går inte så bra för snyggve i första omgången


Min älskling är verkligen hur söööt som helst och jätte duktig




Tro det eller ej men min gullegris sover fortfarande.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Men vad smal du har blitt Emma!!

2008-09-28 @ 22:19:45
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0