Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Helgen redan slut??

Fy vad det går fort med dessa helger.

Ja idag ska vi iaf på babymassagen. Det ska bli roligt. Var ju längesen man träffade bebisarna nu. =)

Vi har precis gått upp nu klockan är 12 =). Fast vi var ju uppe vid halv 8 imorse men gick och la oss 9 igen och då somnade han om till nu. Skiiiit gott verkligen. Behövdes!! =) Så nu sitter han i sin gunga medans jag dricker lite kaffe och bloggar =)

Robban hade ju sitt prov idag. Han ringde förut (mitt i sömnen) och sa att det kändes som att det gick bra. Han får ju inte reda på provsvaret förens imorgon eller övermorgon. Håller verkligen tummarna för att det gick vägen. Men han är ju så duktig min gubbe. Tänk vilket lönelyft han får då =) Mmmm me like =) Hahah.

Nä nu ska jag tappa upp ett bad =)
Hej så länge

Älskar att gunga i gungan =)

Kommentarer
Postat av: Marie [ Williams Mamma ♥ ]

Måste säga detsamma, Melvin är ju hur söööt som helst! =)

2008-09-29 @ 19:26:17
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0