Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Helt slut

Ja som sagt, idag är jag helt slut i kroppen.
Jag och Jessica tog en "liten" promenad till överby idag. =) Otroligt jätte duktigt av oss. Haha!! Men det är skönt att få komma ut en sväng och att ta en promenad gynnar alla. Tänk att samtalsämnena aldrig tar slut för oss. Alltid är det något att prata om =) Tur är ju det! Men lätt att vi kommer promenera ut dit fler gånger. Vägen dit var grymt mysig =)

Jaja, när vi kom till överby visade det sig att ALLA MAMMOR i hela Trollhättan fått nys om att det var present till dom 100 första haha, så vi struntade i att knö oss in bland alla aggresiva/köpsugna mammor =). Haha. Men vi gick och tog en god fika på coop istället. Mycket mycket trevligare! Och Tuvisen är ju så otroligt charmig, herregud vilken söt tjej alltså!!
Sen bar det hemmåt igen! Och som sagt det känns i mina ben att vi gjort något vettigt idag.

När vi kom hem var det ut i bilen med en gång för Robban skulle till Näl idag. Och vi hann inte mer än fram innan Melvin skulle ha mat igen, så det gav jag honom i väntrummet. Sen när dom ropade in oss gick vi in och Melvin var på otroligt dåligt humör. Jag fick gå ut i korridoren och gunga honom och nynna lite. Då blev det tyst en stund iaf. Sen kände jag att det bara blev värre och värre i hans humör så jag tog honom och gick ut så alla läkare och patienter inte skulle få slag. Haaha och jag hann inte mer än ut innan han verkligen VRÅLSKREK och det gick inte göra något för att han skulle lugna sig. Han höll nog på i 1 timme och bara skrek. Haha som tur hittade jag en liten stig som ledde bort från allt folk, så dom slapp höra hans underbara stämma. =) Men sen somnade han iaf. Efter det så har han varit lite grinig till och från. Vet inte vad det är med min lille pojk.

Vi har iaf köpt majsvälling idag (BVC tyckte vi skulle testa det). Det är ju egentligen 6månader på det. Men BVC trodde inte att Melvin var ett vällingbarn, så tydligen kan barn inte gilla vällingen. Men vi ska se hur det går med majsen nu. Jag var ju inget vällingbarn sa min mamma, och det kunde tydligen gå vidare. Så...

Nä nu blev det långt och tråkigt så jag får väl kompensera det lite med bilder  =) haha
Natti natti på er

Den långa långa mysiga vägen =)


Melvin och Tuvis i sina vrålåk!


Tänk vad tiden går fort. Här är han inte gammal min lilla sötnos



Kommentarer
Postat av: Emily ♥♥

Det borde bli bättre iochmed att jag kan gå i vanliga fall, men börjar bli orolig för att det inte ska bli bra då heller... Men men!



Hahah ja det brukar väl vara så att det ljusnar med solen på sommaren :) Sover din lillkille eller är du uppe med honom så ni somnar tillsammans?=)

2008-09-25 @ 21:46:19
Postat av: Emily ♥♥

Aha.. ja det är väl lite väl tidigt kanske :D

Ja men att man rör på sin kropp överhuvudtaget? Hahah eller tänker väl mest på benen.. =)

2008-09-26 @ 09:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0