Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Måndag 22/9

Tack gode gud för alvedon alltså =)  Nu har febern lagt sig för honom.
 Han har sovit en hel del idag och varit väääldigt mammig. Han har inte kunnat vara ifrån mig längre stunder idag. Skönt när Robban snart kommer hem så han får extra mycket uppmärksamhet idag =). Vi har idag bara legat och slappat idag. Riktigt skönt. Melvin somnade på mig förut, tur att det var en bra film på tv:n =) Undra om jag åkt på ännu en förkylning. För jag har känt mig "bra" i 2 dagar nu men idag har det blivit värre igen. Halsen smärtar och jobbar sig och jag har lite feberkänsla och ingen ork i kroppen. När ska detta sluta. Tur är väl att Robban mår hyffsat nu iaf. Hoppas bara inte att det kommer tillbaka på honom också. Hm

Nä nu ska jag börja med maten. Idag blir det snitzel med vitlökskroketter och någon god sås =) Mums. =)
Hej hej

Min sjukling idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0