Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Onsdag idag

Och vi har precis kommit hem från en promenad med Jessica och tuva. Det var ju marknad i stan idag som jag helt hade glömt bort. Så vi fick trängas med alla gamla tanter och gubbar =).

Glömt äta frukost har jag gjort också. Men jag tog mig en apelsin och en kopp kaffe. Jag gjorde iordning en cambridgefrukost imorse men jag hann inte dricka den innan vi gick så jag tänkte värma den nu när jag kom hem men så kom jag ju på att man ska dricka den max 10 minuter efter att den är mixad. Såå det fick bli en apelsin istället då.

Senare ska vi gå ner till stan igen och handla servetter till dopet. Hörde det fanns några fina där med storkar på =)
Och paketet från pippilotta kom idag också. 5 st bodys i olika färger. Jätte bra, för det är lite brist på just bodysar i storlek 62 nu. =)

Här är bodysarna! *jätte nöjd* =)



Även denna gröna han har på sig


Kommentarer
Postat av: Angelica

Guuuuud vad söt han är!!!! Nu har jag fått med mig Malin oxå, hon från Lupien, så nu kommer vi båda två imorgon då så balla inte ur nu... =)

Väl mött, Angelica o Theo

2008-09-03 @ 14:16:37
URL: http://murklanoangelicas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Såna bodysar hade William med i 62. Tyvärr ligger dom bara o slräpar just nu =( dom va ju sååå söta

2008-09-03 @ 14:51:34
Postat av: Angelica

Malin o Melvin är sjuka så det blir bara jag i så fall. Hoppas vi ses där sen då, kommer till 95%

Kram

2008-09-04 @ 11:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0