Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Onsdag redan

Oj vad denna veckan bara flugit fram. Snart är det ju helg =) Härligt,  då ska det bli bowling och lite alkohol =)
Melvin ska vara hos farbor Daniel hela kvällen. Det är inte tänkt att det ska bli så jätte mycket alkohol och inte häller så himla sent så vi kommer hämta Melvin samma dag. Men det ska bli skönt och roligt att få komma ut lite och vara lite barnlediga. Och Melvin trivs ju hos alla i våran stora familj =)

Just nu sitter det lilla charmtrollet i sin gunga och sussar gott. Han ville inte sova längre än till halv 8 idag. Så då gick vi upp och jag satte mig vid tv:n och käka lite frukost, medan han satt i gungan. Och självklart somnar han där efter en liten stund. Men då har jag ju redan kommit upp i varv och skulle aldrig kunna somna nu. Hm, jaja! =) Han är allt bra busig den där lilla killen =)
Han är fortfarande lite förkyld. Hostan sitter i och näsan snorar, men det är på bättringsväg. Tänkte sen att ta en liten promenad till Sylte och hämta våran bil. Inte för att jag vet vad jag ska göra men det är alltid skönt att ha bilen hemma =)
Tänkte jag skulle köpa hårfärg idag också, vill ha ljusbrunt nu. Jag hatar att man ser utväxten och nya slingor skulle bara göra håret jätte ljust nu. Så nu kör jag helfärgning i ljusljusbrunt =)

Åh det är så typiskt. Jag fick en tid till ortopeden förra veckan men avbokade den pga jag inte hade så ont längre och skulle jag komma dit då skulle dom bara säga samma saker som dom alltid sagt när jag kommit dit. Så jag avbokade den tiden. Och vet ni vad, jo nu har jag typ ondare än någonsin bara för det. Har väntat i 9 månader på denna tiden och vill jag ha en ny tid nu så kommer jag få vänta ytterligare månader för att få komma dit. Åhhhh jag blir såååå trött på mig själv. Men hade jag gått dit till den tiden hade dom inte hittat något och det hade bara varit som att slänga pengarna i sjön. Ja vi får väl se om det blir värre eller försvinner.

Min lilla sötnos sover gott i sin gunga =)


Fått syn på sin fot =)


Sötnos

Kommentarer
Postat av: Tuvas Mamma Jessica

Heej =)

Aa jag är redigt irriterad på dom nu. Måste ju ha ett träningskort men jag ska nog kolla runt på andra anläggningar så får jag väll stå ut med dom tills jag har bestämt mig vart hehe..

Okej. Men hon kommer till mig ikväll så jag pratar med henne ang. ditt kort då =)

Jo Tuva är mycket bättre. Snart återställd =) Hon är fortfarande slemmig o lite täpt men inte alls lika mycket =D hur mår lilla Melvin?

Kramar

2008-09-24 @ 10:35:37
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: Tuvas Mamma Jessica

Ååh va skönt att han oxå är bättre =)

Ja precis skulle vara jätte trevligt. Ska bara kolla så att Tuva blir lite bättre. Hon har trots allt lite förkylning kvar och jag vill inte att ska smitta ner dom andra. Men det verkar som hon bara blir bättre o bättre =D Då kan vi ju isf kanske gå så att vi är där kl 1 denna gången..

2008-09-24 @ 11:00:27
URL: http://jessicanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0