Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Regn lördag!

Åh fy vad det verkligen öser ner idag. Hur roligt är det på en skala!? Hm. Och något som gör dagen ännu roligare är ju att vi har tvättid strax! Så jag ska snart ta våra tvätt påsar och gå ner i det ösande regnet.

Sen ska vi sätta oss med en god koppa kaffe och diskutera och skriva upp vad som ska inhandlas till dopet.
Och sen min kära mormor ska vi åka till min mamma och kolla på min dopklänning =) Tyckte inte den som kyrkan hade var särskillt fin så då kan vi lika gärna ta min =) Hoppas du blir glad då hihi!

Och ikväll blir det bio för mig och Robban. Lille sötnosen ska då vara hos farbror Markus och tant Johanna ;).
Vi ska se Arn tänkte vi. Vi såg 1:an här hemma och då är det ju nästan ett måste att se 2:an =) Haha.

Nä nu är det tvätt dags. Skriver mer senare =)
Tjiiiingeliiiing

Min glade älskling idag



Kommentarer
Postat av: Jessica

Ooh vill oxå gå och se Arn.. Såg 1.an på bio och då blir ju 2.an ett måste att se där oxå =)=) Då får du berätta för mig sen om den va lika bra som den första.. Kraamelikraam

2008-09-06 @ 16:51:57
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag hittade en fodrad fleece jacka, inte för varmt å inte för kallt och bekväm att ligga och sova med i vagnen på höst promenaderna =)=) men vi får leta vidare, eller kolla i stan kanske den finns =D



Ja, jag måste verkligen se den .. Får försöka ta de nästa helg kanske.



Aa säg till du med när ni kan, vi kan ju ganska så ofta nu när de har lugnat ner sig med flytten..

Kramar

2008-09-06 @ 22:48:19
URL: http://jessicanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0