Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Söndag morgon

Sitter här framför datorn med en god kopp kaffe och Melvin sitter brevid mig i soffan. Robban sitter i andra soffan och "studerar" till lärlingsprovet. Han är riktigt duktig =)

Ja här håller förkylningen i sig, men är mycket mycket bättre. Vet inte hur jag ska göra med babymassagen imorgon. Men det märker vi =)

Igår var vi bara hemma och gjorde hemmasysslor. Eller vi var ute en snabbis igår för att handla lite lördagsgodis men det blir lite mer än bara det =) Sen så kom vi hem och då satte sig Robban och läste till provet och jag passade på och städa. Sen började jag möblera litegranna. =) Haha! Men jag ville att det 3:e rummet skulle bli lite mer Melvins. =) Så vi flyttade ut 2 sitsen till vardagsrummet och fotöljen in till Melvins rum. Det blev mycket mysigare i vardagsrummet och det blev ett mer personligt rum i 3:e rummet =) Så jag är faktiskt väldigt nöjd.

Inatt var det Robban som tog Melvin. Det var så skönt att få vila ut sig lite. Även om jag vaknade varje gång Melvin vaknade så var det ändå inte jag som hade "ansvaret" =) Och sen gick Robban upp med Melvin när han vaknade så jag fick ligga kvar lite och sova. Så nu kan man säga att jag är utvilad, eller ja för att vara mamma iaf =) Jag skulle behöva sova flera veckor för att ta igen all sömn jag missat =). Haha

Idag vette tusan vad vi ska hitta på. Men något måste vi allt göra =). Har även idag hunnit städa lite mer. Pedant som jag är hittar jag alltid något man kan göra haha! =) Jag tycker det är jätte roligt och städa faktiskt. Iaf hemma hos mig =). Just det ja, idag vände sig Melvin från rygg till mage för första gången. Haha! Han är så duktig min lilla älskling!!

Nä nu har jag inget mer att uppdatera =)
Skriver mer sen

Såhär blev vardagsrummet med 2:an


Och Melvins rum, lite mer personligt iaf =)


Roligt att ligga på mage! (en liten stund iaf) =)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja de va riktigt gott =) Va fint det blev hos er. Fast det har ni alltid iof. =)

Hoppas ni blir friska snart. Här funderar jag på att skippa massagen imorgon om inte Tuva har blivit bättre, hon är slemmig i halsen och snorig i näsan =( Rachid måste smittat henne =S Guud va alla är sjuka nu..

Har min lilla Melvin klarat sig?

Kramar

2008-09-21 @ 12:04:09
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja verkligen skit snyggt. Riktigt snyggt att köra ett pojkrum i svart =) Kommer han att ha kvar det stora rummet? Eller ska ni byta med honom?

Ja hon är väldigt krasslig min lilla tjej, vaknat flera ggr och gråtit i natt =( Men de är väll inte konstigt när man inte kan andas som vanligt.

Ja precis vi kan ju gå dit nästa Torsdag igen. De var ju verkligen jätte trevligt förra Torsdagen, mycket bebisar och trevliga mammor =)

Ja, peppar peppar.. Får va lite mindre pussar för tillfället då haha..

Kraam



2008-09-21 @ 12:25:06
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: Marie [ Williams Mamma ♥ ]

va fint ni har det =) Hoppas ni mår bättre, kram!

2008-09-21 @ 13:12:35
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: zerphina

jätte fint ni har det =)

2008-09-21 @ 13:27:57
URL: http://zerphina.blogg.se/
Postat av: Marie [ Williams Mamma ♥ ]

Nja, vi har åkt på ett bakslag så william har diarré igen =( Så det e väl ett tecken på en ytterligare magsjuka. Orkar verkligen inte detta mer. Lipade som en gris när jag märkte att han fått det igen :/

2008-09-21 @ 17:42:58
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Linda (gotland)

Va fint ni bor Emma =) Ååå Melvin är ju så sööt.

2008-09-21 @ 17:49:07
Postat av: Linda (gotland)

Va fint ni bor Emma =) Ååå Melvin är ju så sööt.

2008-09-21 @ 17:50:58
Postat av: Marie [ Williams Mamma ♥ ]

Dom sa på sjukvårdsrådgivningen att det bara kunde varit ett bakslag av fullkornsvällingen och att vi skulle köpa majsvälling istället så det har jag gjort nu, bara hoppas det gör susen och hann blir av med detta jobbiga..

2008-09-21 @ 19:44:16
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0