Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Tisdag morgon

Och nu sitter jag och käkar frukost. Vaknade av att min lille kille var otroligt morgonpigg. Han pratade och jollrade omvartannat. =) Och så fort han får se att man är vaken ger han en ett stoooort leende som man bara smälter av. Då glömmer man av hur trött man faktiskt är =). Men idag steg vi upp kvart över 8. Och han har väl varit uppe iaf 3 gånger inatt. Men det är lite lyx nu =)

Idag är det babysim och moster Johanna ska med =) Så tråkigt när Robban inte är med och Johanna vill ju umgås lite med med Melvin och mig så då kan hon ju följa med när han inte kan =) Hon ska inte bada men hon kommer vara till en jätte stor hjälp för mig när det ska bytas och och duschas m.m.

Nu får jag fortsätta äta frukost =)
Hörs senare
Tjiing

Kommentarer
Postat av: Tuvas Mamma Jessica

Hallå Hallå!

När tycker ni att vi ska ta ÖF? På Torsdag?

Kramar

2008-09-30 @ 22:06:23
URL: http://jessicanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0