Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Today is friday =)

Vad det är skönt med fredagar. Bästa dagen på hela veckan.

Idag är det bowling som är på shemat. =) Och tro det eller ej men jag kommer vinna hahaha =)

Nu är det strax desperate housewife på tv och efter det måste jag bara damsuga. Förut när vi var ute blev Melvin helt totalt galen och bara gallskrek. Men när vi kom hem igen satte jag honom i hans gunga och han gnällde lite smått men det är att bara låta bli honom så somnar han tillslut. Så nu sitter han i gungan och powernapar lite. Gott för honom.

Sen vid 5 ska jag och tant Johanna gå bort till farbror Daniel och lämna av Melvin. Sen bär det hem igen för att göra sig iordning och sen kommer Markus och Johanna hit. Då ska vi väl spela lite spel och ta några goa kalla öl =)

Nä nu börjar det på TV =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0