Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Torsdag = Löning

Jajjemensan idag är det löning. Det tycker vi om =)

Idag har vi lite på schemat. Vi ska ta en liten promenad ut till överby vid 9 idag. Polarn o pyret öppnar ju idag och dom 100 första får en present hahah. Ja man har inte så mycket bättre för sig som mammaledig hahah =)
Sen var det tänkt att vi skulle gå och fika på öppnaförskolan men jag tror inte vi kan gå dit. Min hals är inte och leka med just nu och Melvins hosta och snorighet förvärrades inatt. Och jag vill ju inte att vi ska smitta ner alla andra barnden på ÖF. Sen ska vi även till NÄL idag. Robban ska till Hudmottagningen. Äntligen kanske han kan få någon hjälp och svar på hans klåda på kroppen.

Jag undrar när jag någonsin ska få sova igen. Melvin sover verkligen jätte dåligt. Ska ha mat varannan timme och han bara gallskriker när han vaknar och vill ha den. Hmm. Och även på dagarna har han blivit världens gnällis. Vi har tryckt lite på öronen för att kolla så det inte är öronen som spökar. Både jag och Robban var ju öronbarn. Men det verkar inte som att han har ont där. Hm ja, jag ska nog ringa BVC senare.

Nu vankas kaffe  och smörgås =)

Kommentarer
Postat av: anna

hej..! hur gammal är han nu..?

när fanny sov dåligt på natten så fick hon semper 2 i stället för 1 an... hon sov mkt bättre sen ..!

då va hon typ 3,5 månad.

såg att ni va sjuka.. hoppas ni kryar på er.

2008-09-25 @ 07:57:07
URL: http://famaskhemwahlgren.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag ska också på Pop :D

2008-09-25 @ 08:44:30
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0