Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Åh åh åh

Nu har jag nog fått sålt min vagn...Nu har jag haft en tjej som velat ha den sen jag la ut den men hon var villig att bara ge 2500 kr för den. Men det har kännts lite lite för mig men idag gav jag med mig för jag ville bara bli av med den. Och precis när jag lovar bort den får jag 1 förfrågning av en som jätte gärna vill ha den och tycker det är ett super bra pris som jag begärt. Åh vad sur jag blir. Men sånt är väl tyvärr livet.

Tjejen som ska köpa den kommer hit på söndag tror jag, har inte fått riktigt svar än och hon bor i Ulricehamn så det är ju en bit att åka. Men faaasiken att jag inte kunde vänta en dag till på att kika om någon annan var intresserad...Hade ju iof en till som ville ha den men hon svarade inte mer. Näää nu kommer detta störa mig hela natten...Robban tycker ju iof att 2500 kr är en riktigt bra deal. Grejen är ju att vi köpte den för endast 2000 kr :D Men ändå....

Imorgon har vi en del grejer vi ska göra efter att Robban kommit hem. Några ärenden här och där sen ut till Velanda och grilla och sen gå och kika på majbrasan. Mysigt!!

Nä nu ska jag gå och krama kudde!
God natt och sov gott

Våran fina vagn som nu tyvärr ska säljas :´(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0